شناسهٔ خبر: 134092 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسب ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی تاکید شد؛

تلاشگران عرصه ارتباطات مسیر توسعه را هموار کنند

علی عسکری سرپرست بانک مسکن همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بر اهمیت نقش و جایگاه و همچنین اثرگذاری فعالیت روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، علی عسکری سرپرست بانک مسکن طی پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تبریک گفت.

پیام سرپرست بانک مسکن بدین شرح است: روز روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارزش‌گذاری بر کار تلاشگران عرصه ارتباطات است که با اقدام و عمل خود مسیر راه را روشن و هموار می‌کنند.

روابط عمومی‌ها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوری‌های ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعه‌های پیشرو در هر سازمانی محسوب می‌شوند.

امروزه روابط‌ عمومی‌ به عنوان یک علم دارای الگو و روش و معرفت شناسی بوده و بستری برای بیان نظرات و بروز ابتکارات و شکوفایی استعدادهاست و در عملکرد رو به رشد سازمان‌ها بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین فعالیت در این عرصه هرچه پویاتر و مبتکرانه‌تر باشد، بالندگی و شکوفایی بیشتری برای یک سازمان و به ویژه کارکنان به ارمغان خواهد آورد.

بر همین اساس شایسته است که ارتباطات با مردم و دیگر سازمان‌ها گرم و دغدغه‌مند و آکنده از مهر و تجلی صفات حسنه باشد؛ چه اینکه روابط عمومی نه تنها برای منافع یک سازمان بلکه برای تامین اهداف مورد قبول یک جامعه تلاش می‌کند و دارای یک مسوولیت اجتماعی بزرگ است.

بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی و خوشنام در عرصه خانه‌دار کردن به‌ویژه قشر کمتربرخوردار گام‌های عملیاتی مهمی برداشته و با سرلوحه قرار دادن مسوولیت اجتماعی بزرگ خود همچنان در این عرصه تلاش می‌کند. تامین مالی طرح «مسکن مهر» و متعاقب آن «طرح نهضت ملی مسکن» از جمله اقدامات بانک مسکن در این راستاست. با این اوصاف اطلاع‌رسانی دقیق و روزآمد و آگاهی هر چه بیشتر آحاد مردم از اقدامات و خدمات بانک می‌تواند مسیر را برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف عالیه بانک و دولت، هموارتر سازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی مدیران، مسوولان و کارشناسان و همه دست ‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.