شناسهٔ خبر: 134136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مهندس دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران در پیامی ۲۷ اردیبهشت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه مهم و تاثیرگذار تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در پیام تبریک علی دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آمده است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع‌رسانی و اصلی‌ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می‌شوند.

بدون تردید، روابط عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهد بود.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

اینجانب؛ ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران فرهیخته عرصه آگاهی‌بخشی، ارتباطات و روابط عمومی، به ویژه همکارانم در اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای فعالین ارجمند این عرصه مقدس و ارزشمند در راستای ایفای وظایف و رسالت ذاتی‌شان، توفیق و پیروزی از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.