شناسهٔ خبر: 134156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات که با هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.  

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه‌ای ارشمند محسوب می شود.  

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.  

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌های خانواده بزرگ راه و شهرسازی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.