شناسهٔ خبر: 134168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه منتشر شد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

روز ارتباطات و روابط عمومی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام حسینعلی مقصودی بدین شرح است:

در جهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فناوری به پایان رسیده است و به این جهت نقش روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در برقراری ارتباط خوب و مناسب با مخاطبان بسیار مهم است.

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در آگاهی بخشی، اقناع و اعتماد سازی، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است؛ بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت؛ به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به نوعی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

همچنین نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان قابل توجه است. این بخش به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌های روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را  به همه مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش ارتباطات و روابط عمومی در استان بویژه همکاران اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی و همچنین همکاران این عرصه در شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده است، شاهد موفقیت های روزافزون این عزیزان در کمک به پیشبرد اولویت های وزارت راه و شهرسازی در استان بویژه نهضت ملی مسکن باشیم.