شناسهٔ خبر: 134275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با همراهی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی همزمان با روز ارتباطات و اطلاع رسانی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی بازدید و فرا رسیدن این روز را به همکاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، داعی گفت: روابط عمومی به عنوان حوزه ای که عهده دار ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی (شامل ارتباطات رسانه ای و مردمی) است و در ارتباط مستقیم با کارکنان، ارباب رجوع و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی می باشد؛ تلاش می کند تا با ایجاد ارتباط ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺒﻴﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ اطلاع رسانی، ﺁﮔﺎﻩ ﻛﺮﺩﻥ، ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻭ ﺗﺮﻏﻴﺐ، اداره کل را در ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﻭ ﺗﺤﻘﻖ ﺍﻫﺪﺍفش یاری رساند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک، متین و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط از اهداف بارز روابط عمومی و اطلاع رسانی هستند.

وی اظهار داشت: در این روز فرصت را مغتنم شمرده  و از زحمات تمامی مدیران، مسئولان، همکاران سخت کوش و پرتلاش که در طول سال با خدمات ارزنده تان، زمینه فعالیت های اداره ارتباطات و اطلاع رسانی را ایجاد کرده و نقش مهمی در ارتقاء جایگاه سازمانی این اداره کل در سطح کشور و استان دارید، تشکر و قدردانی نماییم. از درگاه خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می کنیم.