شناسهٔ خبر: 135967 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد:

اعزام ۲ هزار و ۹۳۴ زائر خانه خدا به سرزمین وحی از فرودگاه گرگان

متانت گرگان مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان این‌که زیرساخت های لازم در فرودگاه گرگان برای رفاه زائران فراهم است گفت: امسال ۲ هزار و ۹۳۴ زائر خانه خدا طی ۷ روز در قالب ۲۰ کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

علی متانت مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: زیرساخت های لازم در فرودگاه گرگان جهت رفاه هرچه بیشتر زائران خانه خدا فراهم شده است. 

متانت افزود: به محض اعلام سازمان حج و زیارت در خصوص عملیات حج سال ۱۴۰۲، جلسات متعددی با ارگان های اجرایی و مسئول این عملیات مهم انجام شد و در همین راستا تلاش می شود تا بهترین اعزام را در سال جاری از فرودگاه گرگان شاهد باشیم.

️ مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با بیان این‌که نقاط ضعف و قوت عملیات اعزام حج سال های اخیر بررسی شده است، اظهار کرد: امسال ۲ هزار و ۹۳۴ زائر خانه خدا طی ۷ روز در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

️وی یادآور شد: همه کاروان‌های استان گلستان مدینه بعد هستند و تاریخ اعزام آنان نیز از ۲۶خرداد لغایت ۱ تیرماه است و همه پرواز ها با استفاده از ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.