شناسهٔ خبر: 141094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان به مناسبت روز خبرنگار

حسنی مدیرکل کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان با انتشار پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز خبرنگار، یادآور زحمات و تلاش‌های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های صادق و توانای خود، موجبات پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

خبرنگاران تجسم تعهد، امانتداری، احساس مسئولیت و دلسوزی نسبت به جامعه هستند. خبرنگاران را میتوان انسانهای بی ادعای دانست که نه گرمای تابستان و نه سرمای زمستان در باوری که دارند تاثیری ندارد. آنان خود را در برابر اعتمادی که جامعه به ایشان نموده ، مسئول میدانند. خبرنگاران صدای خواسته های مردم هستند، کاستی ها را با چشم ریزبین خود می بینند و با صدای قلم خود به مسئولان منعکس می کنند.

روز خبرنگار پاسداشت کوچکی است در برابر عظم استوار انسانهایی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، خود را فدای جامعه کرده اند. بر خود لازم میدانم، در گرامیداشت مقام والای خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و همیشه همراه ، تبریک و تهنیت عرض نمایم.