شناسهٔ خبر: 141101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به فعالین عرصه قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) مهدی ملک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
هفدهم مردادماه و سالروز شهادت شهید صارمی، روز بزرگداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته و فرزانه‌ای به نام خبرنگار است؛ خبرنگارانی که چراغ روشنی‌بخش آگاهی و اطلاع‌رسانی را همواره روشن نگه‌ داشته و در راستای تعالی و پیشرفت جامعه گام برمی‌دارند.

صاحبان رسانه‌ و قلم، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک نموده و اینگونه جایگاه قلم را پاس دارند.

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

این روز فرصتی مغتنم و گران‌بها برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه در فضای مکتوب و مجازی است که در جهاد تبیین با جبهه یاس و ناامیدی، جهل و دروغ، تباهی و رسوایی در ستیز و جنگ‌اند و در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اشکالات و نقیصه‌های موجود در مسیر خدمت به مردم و همچنین نظارت بر امور و هدایت افکار عمومی، شبانه‌روز در تلاش و مجاهدت هستند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به این قشر فرهیخته و مجاهد، از زحمات یکایک اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون آنان را مسئلت دارم.