شناسهٔ خبر: 141182 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به مناسبت روز خبرنگار

داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی، فرصتی برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و با در نظر گرفتن رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمده است: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی، فرصتی برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و با در نظر گرفتن رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی نقش‌آفرینی می‌کنند.

اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی بویژه فعالان رسانه که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر تلاشگران و فعالان رسانه در جهت پوشش و انعکاس اخبار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تقدیم می‌دارم.

امید است با استعانت به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه‌گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.