شناسهٔ خبر: 141364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درمعاونت خبر صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت روز خبرنگار :

اطلاع رسانی و همراهی خبرنگاران در پوشش خبری پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بسیار مهم است

تبریک روز خبرنگار خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی و پوشش خبری و تصویری پروژه های نهضت ملی مسکن توسط خبرنگاران صدا و سیمای مرکز زنجان برای اداره کل راه و شهرسازی استان بسیار مهم و با ارزش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه  به مناسبت روز خبرنگار با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز زنجان ، ضمن دیدار و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به تبع سیاست دولت سیزدهم طرح بزرگ نهضت ملی مسکن را اجرا می کند و در این راستا رسانه ها می توانند همراهی و همکاری خوبی را در پیشبرد سریع اجرای این طرح با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند. 

وی از زحمات خبرنگاران صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه راه و شهرسازی تشکر و قدر دانی کرد و بیان داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای تمام دستگاههای اجرایی است. 

مدیرکل راه و شهرازی استان زنجان گفت: اجرای این طرح با اینکه  دریک اشل تخصصی بوده ومربوط  به اداره کل راه و شهرسازی استان است ولی  تمام بخش ها را تحت الشعاع قرار داده است. 

اسماعیلی تاکید کرد: دست به دست همه داده و این طرح را که یک بحث اجتماعی است را باید جلو ببریم چرا که برای مجموعه خاصی نیست.

وی اطلاع رسانی و پوشش خبری و تصویری پروژه های نهضت ملی مسکن در استان توسط خبرنگاران  صدا و سیمای مرکز زنجان را بسیار مهم  و ارزشمند برای اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و گفت: اطلاع رسانی خبرنگاران کمک بزرگی به این اداره کل است. 

در ادامه معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان ،با بیان اینکه با تمام توان برای اطلاع رسانی روند پیشرفت پروژه های نهضت  ملی مسکن همراه اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم،تاکید کرد: اعلام آمادگی می کنیم که برای موفقیت در این طرح بزرگ پای کار هستیم. 

محمد عباسی با بیان اینکه هزینه مصالح ساختمانی بسیار کمرشکن است،افزود: روز به روز قیمت مصالح ساختمانی افزایش پیدا می کند ومتاسفانه ثبات ندارد ودر این میان اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار سخت است.