شناسهٔ خبر: 141564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار:

تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان فعال است

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از فعال بودن همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های مسکن ملی در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دخیل هستند، گفت: در این راستا رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در اجرای این طرح دارند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در حوزه اطلاع رسانی، خبرهای راه و شهرسازی همکاری خوبی دارد، ابراز کرد: رسانه‌ها در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن همراه ما باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تداوم و تقویت همکاری خبرگزاری ایسنا با اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد و گفت: از همراهی خوبی این رسانه فعال و پویا تشکر می‌کنم.

اسماعیلی از فعال بودن همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود نرخ سود بانکی تسهیلات نیز از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یابد، تاکید کرد: سقف تسهیلات از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است و سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد مسکونی است.

وی تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: امیدواریم پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به متقاضیان تحویل داده شود.