شناسهٔ خبر: 152062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل نصب آسانسورهای مسکن مهر شهرک های فدک و کوثر شاهرود تاپایان سال جاری

بازدید میدانی  تقی خاکی رییس دادگستری شاهرود به همراه عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان جهت پیگیری مشکلات شهرک های کوثر و فدک در شاهرود مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از تکمیل نصب آسانسورهای مسکن مهر شهرک های فدک و کوثر شاهرود تاپایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با اشاره به پایان انتظار ۱۰ ساله ساکنان ۲ شهرک مسکن مهر شاهرود برای نصب آسانسور ساختمان‌هایشان، گفت: ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی آسانسورها در بلوک‌های شهرک‌های فدک و کوثر این شهر اختصاص یافت.
عمیدی بیان کرد: اعتبار اجرای این طرح از محل صندوق ملی مسکن با حمایت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی محقق شد. 
وی افزود: برنامه‌ریزی برای نصب این آسانسورها در ۱۲۶ بلوک مدنظر است و همچنین  نصب و راه‌اندازی این آسانسورها تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد. 
عمیدی خاطر نشان کرد: تکمیل این طرح منوط به پرداخت وجه کامل توسط ساکنان واحدهایی است که تاکنون بدهی‌های خود در پروژه را تسویه نکرده‌اند.