شناسهٔ خبر: 156599 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲ مدرسه، یک مجموعه ورزشی و یک پارک در شیرین‌شهر

شیرین شهر مدیرعامل شرکت عمران شیرین‌شهر با بیان اینکه هم اکنون ۸۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در شیرین‌شهر استان خوزستان در حال اجراست از تکمیل و تحویل دو مدرسه، یک مجموعه ورزشی و یک پارک در آن شهر جدید خبر داد.

سیدحسین سیدنور مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر  ۸۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در شیرین شهر در حال اجراست که از این میزان، ۵۱۰ واحد مربوط به تبدیلی‌های مسکن مهر به نهضت ملی مسکن، ۵۰ واحد خودمالکی و ۲۷۵ واحد نیز به شکل ویلایی در حال اجراست. پیشرفت فیزیکی واحدهای ویلایی‌های نهضت ملی در شیرین شهر ۴۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت عمران شیرین‌شهر ادامه داد: در رایزنی هایی که با وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر انجام شده است مقرر است تا ۹۹۲ واحد به شکل مشارکتی به اجرا درآید که اجرای این واحدها به هیات‌مدیره شرکت آمده است که با تصویب آنها این واحدها نیز به آمار نهضت ملی مسکن افزوده خواهد شد و عملا با عملیاتی شدن این تعداد واحد در مشارکت با انبوه‌سازان، واحدهای در دست اجرا در شیرین شهر به یکهزار و ۸۲۷ واحد می‌رسد.

۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن شیرین شهر تا پایان امسال تحویل می‌شود

سیدنور توضیح داد: برنامه‌ریزی شده است تا تا پایان امسال ۱۰۰ واحد مسکونی و تا شهریور سال آینده ۲۰۰ واحد نهضت ملی به بهره‌برداری برسد.  

به گفته وی، در دهه فجر سال جاری، دو مدرسه، یک مجموعه ورزشی و یک پارک، یک مجتمع تجاری بهره‌برداری می‌شود.