شناسهٔ خبر: 157559 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

توسط مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود

برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین در وزارت راه و شهرسازی

ببینید |برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور آیت الله صفایی بوشهری نشست جهاد تبیین با موضوع انقلاب اسلامی روز شانزدهم بهمن ماه با حضور و سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر به همراه جمعی از مدعوین و کارکنان این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه نشستی با موضوع انقلاب اسلامی و با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری نماینده رهبری و امام جمعه بوشهر، همچنین حضور محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی، منصور احمد لو مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، سید عبدالمجید شجاع سرپرست مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و حجت الاسلام و المسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و جمعی از کارکنان و بسیجیان وزارت راه و شهرسازی در سالن الغدیر این وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین وین فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده و مبارک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر به تفسیر ذات تبیینی فرمایشات امامین انقلاب پرداخت.

وی به توصیه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه ایشان مبنی بر لزوم وحدت گرایی به‌عنوان نیاز امروز جامعه تأکید کرد گفت: ان شاء الله بتوانیم قدردان و امانت‌دار و جز سربازان حقیقی انقلاب اسلامی باشیم.

در ادامه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر سخنان خود را با این جمله از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جهاد تبیین واجب قطعی است» آغاز کرد و به تشریح اقدامات دشمنان نظام و اسلام در قالب تهاجم تحریف و تهاجم انحراف پرداخت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر؛ جهاد تبیین را تنها راه شکست دشمن در جنگ نرم و استفاده دو نوع تهاجم تحریف و انحراف دانست و تأکید کرد: هر شخص باید یک جهادگر تبیینی باشد و در برابر هجمه‌های دشمن حقایق را برای مردم روشن کند.

وی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پایان سال را سرنوشت‌ساز خواند و تصریح‌کرد: انتخابات شان واقعی مردم سالاری است و حضور در انتخابات تجلی حق مداری انقلاب نسبت به مردم است.

سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین در وزارت راه و شهرسازی به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود.