شناسهٔ خبر: 158178 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به همت مرکز مقاومت بسیج انجام شد؛

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در وزارت راه و شهرسازی

ببینید | برگزاری جشن پیروزی انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در وزارت راه و شهرسازی جشن پیروزی انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر، مشاور وزیر در امور ایثارگران، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از کارکنان و خانواده های ایشان در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شامگاه شنبه ۲۱ بهمن ماه جشن پیروزی انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج این وزارتخانه با حضور محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر، منصور احمدلو مشاور وزیر در امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از کارکنان و خانواده های ایشان در سالن الغدیر ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین وین در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن اعیاد شعبانیه در آینده اظهار کرد: انقلاب اسلامی که امروز  برای برپایی جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی آن در کنار هم جمع شده ایم، آغاز گر یک عصر جدید در عالم هستی است.

وی افزود: قبل از انقلاب، جهان به دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده بود به طوری در مخیله بسیاری از سیاستمدران آن زمان تشکیل یک حکومت اسلامی  با ماهیت انقلابی نمی گنجید اما به کمک رهبری حضر امام (ره) و حمایت مردم شریف ایران تحقق پیدا کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: این بیانه یک اثر مکتوب تبیینی است و حرکتی است که استمرار انقلاب را مجدد یادآوری می کند و هدف رهبری از نوشتن این بیانیه؛ ایران و انقلاب اسلامی جهاد ببزرگ که ساخت ایران است دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین وین بیان داشت: همکاران در وزارت راه و شهرسازی پیشران پیشرفت هستند و نهضت حمل و نقل جاده ای و نهضت اقدام ملی مسکن را شروع کردند و پرچم داران پیشرفت پیشرفت هستند.

وی ماموریت امروز دکتر بذرپاش وزیر انقلابی پیگیری بحث کریدورها در برابر دشمنانی که به دنبال انزوای ایران اسلامی هستند، عنوان کرد و گفت: با تحقق اهداف در زمینه کریدورها و نهضت ملی مسکن شاهد اتفاقات خورسندسازی خواهیم بود.

در ادامه این مراسم، منصور احمد لو مشاور وزیر در امور ایثارگران نیز ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  و تلاقی آن با مبعث حضرت رسول (ص) بر اهمیت اخلاق اشاره کرد و  به تشریح خصوصیات اخلاق فردی و اجتماعی پرداخت.

وی همچنین به بیان خاطراتی از زمان مسئولیت تدوین زندگینامه مقام معظم رهبری و اتفاقات قبل از انقلاب با محوریت مقام معظم رهبری و نیز عملیات والفجر ۸ در دوران ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.  

در ادامه برگزاری جشن پیروزی انقلاب برنامه های شاد و مفرح مانند گروه سرود و مسابقه و برنامه عروسکی برای کودکان و خانواده ها برگزار شد و در نهایت از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.