شناسهٔ خبر: 159415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶ نقطه پرتصادف در راه‌های استان قزوین اصلاح شد

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری ۶ نقطه از ۱۵ نقطه پرتصادف راه‌های استان قزوین که از تعهدات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور بود آشکارسازی و اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی با بیان اینکه  ۶ نقطه پرتصادف در راه‌های استان قزوین اصلاح شد، گفت: عمده این نقاط در آزادراه‌های قزوین_زنجان و قزوین-کرج قرار دارند و ۹نقطه باقی مانده از این نقاط پرتصادف نیز طی سال آینده ایمن‌سازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای رفع و اصلاح ۹ نقطه نیز ۱۷۲میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که درصورت تامین اعتبار در سال آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: اعتبار این نقاط با تصویب کمیسیون ایمنی راه‌های استان قزوین از  طریق طرح های مولدسازی و همچنین طرح های مسئولیت اجتماعی تامین خواهد شد.

حق‌لطفی ادامه داد: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه در راه های استان قزوین، شناسایی، ایمن‌ سازی و حذف نقاط پرتصادف این محورها در جهت افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی همواره مورد توجه است.

کل نقاط پرتصادف تصویب و ابلاغ شده ۸۸۷نقطه در کشور است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متعهد شده تا پایان امسال ۴۰۰نقطه از این نقاط را ایمن‌سازی کند.