شناسهٔ خبر: 160898 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بنادر و دریانوردی در هفته گذشت؛

۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳/ احداث بندر مکران و لنگه در سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود

دریا ۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳ و احداث بندر مکران و لنگه در سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود، مهمترین عناوین حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهمترین عناوین خبری حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته به شرح زیر است:

۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی ماموریت داد در سال آینده اجرایی‌سازی سه راهبرد و موضوع محوری«اقتصاد دریا»، «ترانزیت» و «مدیریت لجستیک» را با جدیت دنبال کند.

اعلام نیاز سازمان بنادر و دریانوردی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین ۵۳۴ قطعه موردنیاز بندری و دریایی 

نشست مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی با جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بینان فعال در حوزه بندری و دریایی، با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی این شرکت‌ها در تامین قطعات یدکی مورد نیاز این سازمان برگزار شد

افزایش ۱۸ برابری ترانزیت در بنادر استان بوشهر 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان در ۱۱ ماه امسال با افزایش ۶.۵ درصدی به ۵۸ میلیون و ۸۴۸ هزار تن رسید.

سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود 

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از اجرایی‌سازی ۱۴ راهبرد بسیار مهم بندری و اقتصادی، در بنادر بازرگانی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده سامانه جامع بندری در سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی خواهد شد.

احداث بندر مکران و لنگه در سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین بر اجرایی شدن عملیات ساخت بندر بزرگ مکران و بندر جدید لنگه تاکید کرد و افزود: سال آینده، بخش عظیمی از درآمدهای این سازمان صرف ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه زیربناهای بندری و دریایی خواهد شد.