شناسهٔ خبر: 161209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیجار:

۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان بیجار انجام شد

کردستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیجار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، روکش آسفالت در ۱۹ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی این شهرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) لقمان دوستی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیجار با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه شهرستان بیجار اظهار کرد: با آسفالت ۱۷ کیلومتر راه روستایی در سال جاری، میزان آسفالت محورهای روستایی این شهرستان به ۵۲ درصد رسید.

وی از انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی خبر داد و اضافه‌کرد: برای این میزان روکش ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیجار بیان کرد: از دیگر اقدامات شاخص این شهرستان در سال جاری احداث باند برگشت محور بیجار _ همدان به طول ۵.۲ کیلومتر و با هزینه ۲۸۰ میلیارد ریال بود.

دوستی، شانه سازی راه‌های اصلی به طول ۷۵۰ کیلومتر شن‌ریزی، تسطیح و رگلاژ راه روستایی به طول یک‌هزار و ۱۸۰ کیلومتر، نصب ۸۰۰ تابلو علائم جدید و خط کشی ۲۹۰ از محورهای اصلی و فرعی این شهرستان را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری برشمرد.