شناسهٔ خبر: 161876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۱۱ درصدی صدور بارنامه در زنجان

بيش از 385  هزار برگ بارنامه دراستان كرمان صادر شد معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۶۵۷ فقره بارنامه‌ توسط شرکت‌های حمل و نقل کالای فعال در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل این اداره کل اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال گذشته میزان تناژ حمل شده در جاده‌های استان بیش از ۱۰ میلیون تن بوده که ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان‌می‌دهد.

وی افزایش کنترل و نظارت در سطح راه‌های استان را جهت کنترل تناژ از اقدامات اساسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد و گفت: کنترل و بازدید از معادن استان به‌صورت مشترک با پلیس‌راه، اداره کل صمت و افزایش استفاده از سامانه‌های توزین در حال حرکت و قرار دادن سامانه‌ها در اختیار پلیس‌راه جهت همکاری‌های بیشتر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کرمی تعداد بارنامه صادره توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ۶۵۷ فقره عنوان کرد و افزود: نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد را شاهد هستیم.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه فعالیت و نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل استان، تحقق اهداف تعیین شده برای دو شاخص اختصاصی «نسبت جابه‌جایی بار جاده‌ای با بارنامه به‌کل جابه‌جایی بار» و «تعداد کامیون‌های فعال تحت پوشش» را به‌دنبال داشته است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده اقدامات مؤثری در این حوزه صورت گرفته است.