شناسهٔ خبر: 163630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی بوشهر اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۳ به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضای شورا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان به‌منظور هم‌اندیشی، تعامل و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت راه وشهرسازی در استان به ریاست سید محمود دستغیبی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و با حضور مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی، بانک‌مسکن، حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه، فرودگاه بوشهر و آزمایشگاه مکانیک خاک استان به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی این اداره کل برگزار شد.

سید محمود دستغیبی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به گزارش اعضا شورای هماهنگی حمل و نقل در نوروز در بخش‌های فرودگاهی و جاده‌ای و دریانوردی و ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده، برنامه ریزی جهت هر چه بهتر شدن خدمات حمل و نقل در حوزه گردشگری را از اعضا شورا خواستار شد.

دستغیبی با اشاره به نگاه علمی این اداره کل به مبحث توسعه راه‌ها با موضع توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل همگانی خبر داد و افزود: نگاه ما حرکت حمل نقل جاده‌ای، هوایی، بنادر با صورت هماهنگ است تا بتوانیم توسعه‌ای متوازن با هم داشته‌باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی تأکید کرد: افزایش و بهبود کیفیت زندگی اساسی‌ترین موضوعی است که ما در وزارت راه و شهرسازی پیگیر تحقق آن هستیم.

در این جلسه طرح‌های مسکن و طرح نهضت ملی مسکن و اقدامات گردشگری دریایی، طرح دهکده لجستیک بوشهر در استان با حضور اعضا جهت همکاری و هماهنگی به‌منظور سرعت بخشی در این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو شورا گزارش مختصری از عملکرد دستگاه‌های خود را خدمت حاضرین در جلسه ارائه کردند.