شناسهٔ خبر: 164353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آذرشهر در آذربایجان شرقی خبر داد؛

ساخت ۲ تقاطع غیر همسطح کلیدی در شهرستان آذرشهر

خسروی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آذرشهر از ساخت دو تقاطع غیر همسطح کلیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی و سه راهی شهید غفاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی بهمن خسروی رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آذرشهر گفت: عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهید سلیمی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و هزینه ریالی ۸۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با اشاره به اهمیت این دو نقطه حساس در شهرستان آذرشهر افزود: تقاطع سه راهی شهید غفاری هم با اتمام مراحل مناقصه و مشخص شدن پیمانکار در مرحله آغاز تجهیز کارگاه قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آذرشهر با بیان اینکه آسفالت بلوار ولایت نیز از مطالبات مهم شهروندان آذرشهری بود گفت: عملیات روکش آسفالت باند رفت بلوار ولایت به طول سه کیلومتر و بزرگراه آذرشهر - عجب شیر به طول چهار کیلومتر با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

خسروی همچنین از هزینه‌کرد ۱۲۰ میلیارد ریال برای عملیات خط‌کشی، لکه‌گیری، نصب و نگهداری علایم راهنمایی و ترافیکی، نصب و سرویس چراغ‌های چشمک‌زن و حفاظ‌های کناری محورهای مواصلاتی آذرشهر خبر داد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ به منظور درزگیری و نگهداری ابنیه فنی و نگهداری مستمر و راهداری زمستانی محورهای مواصلاتی شهرستان نیز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شد.