شناسهٔ خبر: 164372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی انجام شد؛

بررسی میدانی آخرین وضعیت عملیات اجرایی باند دوم محور بیرجند به نهبندان

بازدید محور بیرجند به نهبندان آخرین وضعیت عملیات اجرایی در باند دوم محور بیرجند به نهبندان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بررسی شد و به صورت میدانی بازدید به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) در سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به شهرستان‌های سربیشه و نهبندان، آخرین وضعیت اجرای باند دوم محور بیرجند به نهبندان حدفاصل کارگاه شرکت ارتقا در شهرستان سربیشه تا ورودی شهر نهبندان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدید که با همراهی فرماندار شهرستان نهبندان صورت گرفت گفت: در برنامه امروز آخرین وضعیت زیر گذر شهر شوسف و اجرای عملیات خاکی باند دوم در محدوده روستای سلم آباد سربیشه تا سه راهی بهاباد و همچنین نحوه راه دسترسی مجتمع خدماتی رفاهی به باند دوم در حال احداث مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

مودی افزود: طول کل این محور از بیرجند تا نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که حدود ۱۰۵ کیلومتر آن تکمیل وزیر بار عبور است و ۹۵ کیلومتر باقی‌مانده حدفاصل شهر سربیشه تا نهبندان در ۴ قطعه در حال اجرا است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: پیگیر هستیم در صورت تامین اعتبار این پروژه در نیمه اول سال جاری محدوده شهر شوسف تا نهبندان تکمیل و زیر بار عبور خواهد رفت.