شناسهٔ خبر: 166449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان:

پیشرفت پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک به ۵۸ درصد رسید

شفیع زاده اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین شفیع زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: پروژه زیرگذر خوانسارک و ورودی و خروجی کنارگذر پیربکران به علت واقع شدن در منطقه صنعتی و کشاورزی و راه ارتباطی با شهرستان مجاور، برای کاهش ترافیک، ایمنی تردد و خطرات درون شهری جزء طرح‌های مهم شهرستان فلاورجان است.
 
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک افزود: این پروژه ۳ کیلومتر طول دارد و تاکنون برای احداث آن حدود ۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
به گفته شفیع زاده در پروژه تکمیل احداث ورودی و خروجی کمربندی پیربکران و زیرگذر خوانسارک تاکنون حدود ۲ هزار مترمکعب بتن ریزی و پنج تن میلگرد استفاده شده و میزان خاکبرداری آن پنج هزار مترمکعب به همراه هزار مترمکعب خاکریزی بوده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
گفتنی است فلاورجان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در وسعت ۳۲۰ کیلومتر مربع، یکی از شهرستان‌های پر تراکم حوزه راه‌های استان اصفهان است.