شناسهٔ خبر: 166451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۶۸۰ خانوار برای طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال شهرستان فلاورجان

شفیع زاده اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۸۰ خانوار برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

حسین شفیع زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون، بیش از ۶۸۰ متقاضی که تاریخ تولد فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ بوده و یا دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال بوده‌اند در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کرده اند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد بیش از ۱۵۰ نفر خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال بودند، گفت: طرح تفکیکی ۱۸ هکتار از اراضی شهر طاد به همراه اراضی ۲.۵ هکتاری شهر بهاران این شهرستان برای واگذاری به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حال تصویب است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.

به گفته وی، به لحاظ محدودیت موجود در اراضی دولتی شهرستان، متقاضیان تأیید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن برای تکمیل پرونده به شهر جدید فولادشهر در مجاورت شهرستان، معرفی شدند.

گفتنی است شهرستان فلاورجان با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر در فاصله پنج کیلومتری متصل به اصفهان واقع شده است.