شناسهٔ خبر: 166501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری تاکید کرد؛

اهتمام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در تکمیل و افتتاح راهدارخانه مرکزی اصفهان و شهرستان تیران

اهتمام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در تکمیل و افتتاح راهدارخانه مركزي اصفهان و شهرستان تيران مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بازدید از راهدارخانه مرکزی اصفهان و شهرستان تیران استان اصفهان از اهتمام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تکمیل و افتتاح راهدارخانه مرکزی اصفهان و شهرستان تیران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر یک روزه به استان اصفهان از راهدارخانه مرکزی اصفهان و شهرستان تیران بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته پروژه‌های عمرانی این راهدارخانه‌ها که در آستانه افتتاح و محوطه سازی آن است، قرار گرفت.

وی در بازدید از احداث راهدارخانه اصلی مرکزی اصفهان اظهار کرد: این سازه در زیربنای مساحت تقریبی ۱۰هزار متر مربع در چهار طبقه سازه فلزی ساخته شده است.

حدادزادگان به خرید تجهیزات راهدارخانه مرکزی اصفهان و هزینه بالغ بر ۱۲۷میلیارد ریالی برای آن اشاره کرد و افزود: با تکمیل کارهای کوچک باقی مانده و نیز تکمیل محوطه‌سازی این راهدارخانه به زودی شاهد افتتاح مجموعه خواهیم بود.

گفتنی است بعد از بازدید راهدارخانه مرکزی اصفهان، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با سفر به شهرستان تیران از ساختمان در حال احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان تیران بازدید کرد.

سعید خدابخشی معاون فنی و نظارت و راه‌های روستایی در این بازدید ضمن همراهی با اشاره به این نکته که راهدارخانه شهرستان تیران با زیربنای ۶۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است گفت: در حال حاضر راهدارخانه شهرستان تیران به‌صورت استیجاری در اختیار این شهرستان است.