شناسهٔ خبر: 166577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

ثبت نام ۲۹۶ متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستانکهای بیله سوار و گرمی

ثبت نام 296 متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان های بیله سوار و گرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ثبت نام ۲۹۶ متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان‌های بیله سوار و گرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان های بیله سوار و گرمی اظهار کرد: پروژه احداث۲۴۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله سوار در ۱۲ بلوک هر بلوک۲۰ واحدی در ۵ طبقه بصورت ۶ سقف می باشد که در حال حاضر۱۰ بلوک عملیات اجرای فونداسیون به اتمام رسیده است.

وی گفت: اجرای عملیات سفت کاری ۳ بلوک اتمام یافته و در مرحله نازک کاری بوده و ۷ بلوک دیگر در حال اجرای اسکلت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان های بیله سوار و گرمی اشاره نموده و بیان کرد: ۱۱۲ متقاضی در شهرستان بیله سوار و ۱۸۴ متقاضی نیز شهرستان گرمی در این طرح ثبت نامی داشته ایم که در صورت تامین زمین در شهر جعفرآباد به متقاضیان جهت ساخت واحدهای مسکونی واگذار خواهد شد.

حیدری در ادامه به اجرای ساخت مسکن در شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه ۲۹۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمی ، پشت ایران خودرو در ۳ بلوک ۴ واحده شروع شده و در حال حاضر یک بلوک در مرحله اتمام آجرچینی و ۲ بلوک دیگر در مرحله اتمام فونداسیون و شروع اسکلت قرار دارد که ۷۲ واحد برای متقاضیان کمیته امداد امام (ره) و ۲۸ واحد برای متقاضیان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

وی به پروژه دیگر نهضت ملی مسکن شهر گرمی اشاره کرد و افزود: در پروژه ۱۲۹واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرک ولیعصر(عج) شهر گرمی اخذ پروانه ۹۰ واحد انجام گرفته که از این تعداد ۹۰واحد ۹ واحدی به اتمام رسیده و ۵۱ واحد در مرحله اجرای فونداسیون و شروع اسکلت است و ۳۹ واحد باقی مانده عمدتاً به متقاضیان کمیته امداد امام (ره) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث باند دوم محور گرمی - امیرکندی اشاره کرد و گفت: پروژه احداث باند دوم محور گرمی - امیرکندی به طول ۴۳ کیلومتر بوده که ۵ کیلومتر از سمت ورودی شهر گرمی تکمیل و زیرترافیک رفته است.

وی گفت: عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر بعد از ۵ کیلومتر اول از سمت ورودی گرمی به سمت امیرکندی شروع شده و پیمانکار پروژه بعد از اتمام عملیات خاکبرداری در ۳۰۰ متر اول ، با استفاده از شبکه میلگرد و بتن پاشی نسبت به مقاوم سازی ترانشه در مسیر این پروژه اقدام و ۲۳ کیلومتر باقی مانده از این محور در مرحله تکمیل مطالعات است.