شناسهٔ خبر: 166774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت در جنوب کرمان نام نویسی کردند

جنوب کرمان افشار پور معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ثبت نام ۱۱ هزار و ۳۸۹ متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان‌های جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، وحید افشاری پور معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در تشریح این خبر اظهار کرد: در قالب این طرح پس از بررسی و پالایش‌های لازم و از بین متقاضیان سه یا چهار فرزندی ثبت نام شده تاکنون ۹ هزار و ۵۴۸ نفر تأیید نهایی شده‌است.

وی با اشاره به ادامه روند پایش متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ابراز داشت: در همین راستا به متقاضیان سه و چهار فرزندی در شهرستان‌های جنوب کرمان به جز جیرفت تاکنون یک هزار و ۶۲۳ قطعه زمین واگذار شده است .

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ادامه داد: پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد، خروجی فرم جیم و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد.

وی افزود: قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

افشاری پور گفت: بی‌شک حضور مسئولانه همه دستگاه‌ها و درک درست از شرایط موجود و آینده ایجاب می‌کند حمایت و اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در راس امور و اولویت مهم قرار بگیرد.