شناسهٔ خبر: 166812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان خبر داد؛

تحویل قرارداد واگذاری زمین به ۱۴۱ خانوار مشمول جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان 

کریم طیاری - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان گفت: قرارداد واگذاری زمین به ۱۴۱ خانوار واجد شرایط جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای ۱۳۰ متقاضی که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آن‌ها پس ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ بود، قرارداد زمین مسکونی تهیه و به آنان تحویل داده شد.
 
وی در خصوص وضعیت تامین زمین برای خانوارهای ۴ فرزندی افزود: با تلاش و پیگیری‌هایی که به عمل آمد قرارداد زمین به ۱۱ خانوار دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال، تحویل شد.
 
به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان، مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، بعد از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
 
طیاری افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.