شناسهٔ خبر: 166824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

شهروندان برای پیشبرد امورات روز مره خود در سامانه املاک و اسکان خوداظهاری کنند

جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از لزوم خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان جهت تسهیل امورات روز مره شهروندان همچون موارد مرتبط با ثبت نام دانش آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud. ir است.

وی تصریح کرد: با خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان دیگر نیازی به ارائه مستندات فیزیکی محل سکونت به مدارس نیست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: به زودی ارائه خدمات شهروندان منوط به ثبت اطلاعات اقامتی یا ملکی در سامانه مذکور خواهد بود و از شهروندان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند.

جنتی در پایان افزود: طی سال جاری ثبت نام دانش آموزان منوط به خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان بوده و به زودی صدور چک نیز از این طریق انجام خواهد شد و نیز خدمات رسانی دستگاه‌های خدمات رسان از طریق اتصال به سامانه مذکور انجام می‌شود.