شناسهٔ خبر: 166855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در مشهد برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و مدیران کل و کارشناسان مرتبط در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در مشهد به منظور تشریک مساعی و انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی و همچنین مولدسازی و برنامه ریزی درآمد جهت اجرای برنامه‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان و ادارات راه و شهرسازی استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، سمنان شاهرود و گلستان به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی حضور داشتند.

تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در این همایش گفت: این برنامه با هدف پایش برنامه اجرایی سال گذشته و برنامه ریزی مدون برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ تشکیل و در راستای برنامه تدوینی وزارت راه و شهرسازی جهت تامین ۴ میلیون واحد مسکونی در قالب‌های حمایتی (انبوه سازی، گروه ساخت)، باز آفرینی شهری، خودمالکی و روستایی در حال برگزاری در ۵ منطقه از کشور است.

 گفتنی است این برنامه در قالب پنل مدیران و کارگاه استانی در مشهد برگزار شد.