شناسهٔ خبر: 166911 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیته مدیریت بنادر و حمل‌ونقل دریایی ستاد اربعین منصوب شد

علی اکبر صفایی علی‌اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به ریاست کمیته مدیریت بنادر و حمل‌ونقل دریایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، سیدکمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل و رئیس ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی در حکمی علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی را به ریاست کمیته مدیریت بنادر و حمل و نقل دریایی ستاد اربعین منصوب کرد.

هادیان فر در این حکم، با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین ۱۴۰۳، بر لزوم برنامه‌ریزی یکپارچه و هماهنگ به منظور تسهیل تردد زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام و استفاده تمام ظرفیت‌های حمل‌ونقل دریایی در ارائه خدمات شایسته به آنان تاکید کرده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در این حکم، "تشکیل کمیته مدیریت بنادر و حمل و نقل دریایی"؛ "نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی، نرخ بلیط و کیفیت خدمات آنها" ،"توسعه و تجهیز بنادر و اسکله‌ها" ، "برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات در بنادر"، "ارتقای تجهیزات و تأسیسات ایمنی بنادر و اسکله‌ها"؛ "هماهنگی با سایر سازمان‌ها "، "ارتباط موثر با ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی" و "ارسال آمار و اطلاعات حمل‌ونقل دریایی به صورت روزانه و مستمر به دبیرخانه ستاد اربعین" را خواستار شده است.