شناسهٔ خبر: 167034 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

بسیج متخصصان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای تحقق شعار سال

کیانپور و احمدلو مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» متخصصان و مهندسان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مانند دوران دفاع مقدس، یک‌صدا و با فرهنگ جهاد، ایثارگری و گذشت وارد میدان شده‌اند و به منویات رهبری لبیک گفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، سردار منصور احمدلو، مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن دیدار با مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جریان آخرین توانمندی‌های فناورانه و همچنین وضعیت همکاران ایثارگر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفت.

کیانپور در این دیدار گفت: بررسی وضعیت ایثارگران شرکت و تبدیل وضعیت آنها در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به‌خوبی پیگیری شده و همه درخواست‌ها بررسی و تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: ایثارگران و خانواده‌های شهدا برگردن ما حق دارند و ما قدردان همه همکاران و خانواده‌های شاغلان ایثارگر در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هستیم و معتقدیم هنوز هم می‌توان برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثارگری کرد و خدمتی ایثارگرانه به مردم کشور کرد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ ملاقات مردمی با گروه‌های مختلف مردمی، همکاران و ایثارگران شرکت برگزار شد که به بررسی و رفع مشکلات آنها پرداختیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکتی فناورانه و مردم پایه بوده و در آستانه هفتادمین سال تأسیس خود قرار دارد و طی این مدت کمترین پروژه مهم عمرانی در کشور وجود دارد که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آنها بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی نقش‌آفرینی نکرده باشد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر لزوم دیدار مدیران و مسئولان کشور با خانواده معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

در این دیدار خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس امور ایثارگران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز حضور داشت و به بیان گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در خصوص تحقق برنامه‌ها و مصوبات با موضوع ایثار و شهادت پرداخت.