شناسهٔ خبر: 167061 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز روابط عمومی

قربانی پرتره مناسب رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به تمامی مدیران و کارکنان شاغل در روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز " ارتباطات و روابط عمومی" این روزرا یادآور سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در پیام خود تصریح کرد: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است.
وی افزود: این روز فرصتی مناسب برای توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی در ارتقاء جامعه و همچنین قدردانی از  تلاش های جهادگونه فعالان حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی است.

قربانی تأکید کرد: وزارت راه و شهرسازی با ارائه بیش از 600 خدمت مردمی به شهروندان ایران اسلامی در بخش مختلف اعم از مسکن، شهرسازی و حمل ونقل هوایی،زمینی،دریایی و ریلی و هواشناسی بیشترین سطح ارائه خدمات و ارتباط را با مردم  در حوزه خود دارد از این رو نقش روابط عمومی ها در برقراری این ارتباط و تنظیم آن مهم و در خورتوجه است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه خطیر و بسیار مهم به ویژه همکاران ارزش آفرینم در مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، روابط عمومی سازمان‌ها، شرکت‌هاو صندوق های وابسته و ادارات کل استانی تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون همگان را خواستارم.