شناسهٔ خبر: 167099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی فروردین ماه سال جاری انجام شد:

نصب بیش از ۳ هزار انواع تابلو و علائم در جاده‌های لرستان

نصب تابلو رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: بیش از ۳هزار انواع تابلو و علائم افقی و عمودی، طی فروردین ماه سال جاری در محورهای اصلی ، فرعی و روستایی استان نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، هدایت فلاح پور رئیس اداره ایمنی راه و حریم این اداره کل اظهار کرد: با هدف ایمن سازی راه های استان طی فروردین ماه سال جاری،  ۳۹۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی به نصب  بیش از ۳ هزار عدد انواع  تابلو و علائم عمودی و افقی در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲۴ متر مربع  تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۱۴۳۰ عدد چشم گربه ای، ۱۳۵ عدد استوانه ایمنی، ۱۴۷ عدد بشکه ایمنی و ۹۰ عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اضافه کرد: نگهداری و به روزرسانی ۱۶۰ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

فلاح پور بیان کرد: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت ۱۶۸ قطعه نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب شده است.