شناسهٔ خبر: 167157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان برتر دست یافت از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی تقدیر شد.

همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، آیین تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان بوشهر در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر، سرتیپ پاسدار رزمجو فرماندهی سپاه امام صادق (ع)، دکتر پورات معاون سیاسی و امنیتی استانداری، *مدیران کل و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برگزار شد، از روابط عمومی های برتر* در سال ۱۴۰۲ تجلیل به عمل آمد.
براین اساس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در بخش «برگزاری تورهای خبری و اطلاع رسانی» حائز رتبه نخست شد و به همین مناسبت از عبدالکریم اخترشناس مدیر کل و مجتبی احمدی مدیر روابط عمومی این اداره کل با اهدای لوح سپاس و تندیس این جشنواره تجلیل به عمل آمد.