شناسهٔ خبر: 167210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه آموزشی سامانه خودنویس در اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد 

سامانه خود نویس جلسه آموزشی سامانه خودنویس در اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، جلسه آموزشی سامانه خودنویس املاک و مستغلات با حضور مدیرکل راه وشهرسازی، نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک در محل ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت ویدئو کنفرانس با وزارت راه شهرسازی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این سامانه گفت: سامانه خودنویس با اهدافی مثل ایجاد شفافیت در بازار مسکن، تسهیل امور، دستیابی بهتر به آمار، حذف هزینه کمیسیون بنگاه‌ها و کنترل نرخ‌ها در بازار اجاره راه‌اندازی شده و قرار است در فاز دوم نیز قراردادهای خرید و فروش ملک وارد سامانه خودنویس می شود.

محمد راستا تصریح کرد: به منظور استفاده از تمامی امکانات سامانه خودنویس، کاربران باید از نحوه ورود به سایت و استعلام کد رهگیری و سایر امکانات اطلاع کافی داشته باشند.

راستا عنوان کرد: به همین منظور در این جلسه ابتدا به معرفی سامانه خودنویس املاک khodnevis.mrud.ir و نحوه ورود به آن پرداخته شد، سپس نحوه ثبت قرارداد اجاره نامه و استعلام کد رهگیری بصورت ویدئو کنفرانس آموزش و توضیح داده شد.

وی افزود: کاربران با مراجعه به آن می‌توانند نسبت به ثبت اجاره نامه و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.