شناسهٔ خبر: 167247 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی:

روابط عمومی ها نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس هستند

هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدکمال هادیانفر با صدور پیامی به به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: هفته روابط عمومی و ارتباطات و بخصوص بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی افزود: روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد.
وی گفت: بدون شک آگاهی مردم از فعالیت های و دستاوردهای فرزندان ایران زمین در صنعت حمل و نقل، مرهون تلاش ها و مجاهدت های بی شائبه نظام اطلاع رسانی ، اطلاع یابی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی است. بدینوسیله هفته و روز روابط عمومی و ارتباطات را به همکارانم در مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارتخانه و روابط عمومی های دستگاه های تابعه و ادادات کل راه و شهرسازی استان ها شادباش می گویم.