شناسهٔ خبر: 167261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز اجرای نمای واحدهای نهضت ملی در سایت پرنیان قم

نمای واحدهای شهرک پرنیان مدیر پروژه سایت پرنیان گفت: با گذشت حدود ۵ ماه از شروع عملیات ساخت واحدهای مسکونی، اجرای نمای واحدهای نهضت ملی مسکن سایت پرنیان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سجاد شادمان مدیر پروژه سایت پرنیان با اشاره به آغاز اجرای نمای واحدهای نهضت ملی در سایت پرنیان قم اظهار کرد: شهرک پرنیان در چهار فاز طراحی شده است که در هر فاز هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و در مجموع ۳۰ هزار واحد یک طبقه حیاط دار در این چهار فاز احداث می‌شود.

وی افزود: واحدهای این شهرک در طرح نهضت ملی ۳۰۰ مترمربع و در ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق قانون حداکثر ۲۰۰ مترمربع طراحی شده است.

شادمان در خصوص عملیات اجرایی فاز یک توضیح داد: در فاز یک هفت مجموعه سازنده در حال ساخت واحدهای مسکونی هستند و اجرای نمای ساختمان در بعضی از شرکت‌ها و تعاونی‌ها نیز شروع شده است.

وی افزود: واحدهای نهضت ملی مسکن پرنیان به صورت سفت کاری و نما تحویل شده و نازک کاری داخلی و تکمیل آن به عهده خود متقاضی است.

به گفته مدیر پروژه سایت پرنیان قم، برای سایر متقاضیان در این سایت تخصیص زمین انجام خواهد شد که هزینه آماده سازی طی مدت دو سال به صورت اقساطی از آنان اخذ خواهد شد.

شادمان توضیح داد: متقاضیان نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص زمین می‌شوند، باید ظرف مدت سه ماه بعد از واگذاری، نسبت به دریافت پروانه از سازمان همیاری شهرداری و آغاز عملیات ساخت اقدام کنند.

وی در پایان گفت: عملیات آماده سازی فاز دوم و سوم شهرک پرنیان در جریان سفر رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان قم آغاز شد و در تلاش هستیم که با سرعت پس از پایان عملیات آماده سازی، قطعات زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.