شناسهٔ خبر: 167303 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با دستور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

مستند سازی ۵۰۰ هکتار اراضی همجوار فرودگاه بین المللی یزد

فرودگاه یزد وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات حقوقی و تسریع در خصوص تملک ۵۰۰ هکتار از اراضی همجوار فرودگاه بین المللی یزد به نام شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین‌المللی یزد، بنابر درخواست استاندار یزد و در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و با ارائه گزارش کاملی از وضعیت عملیاتی و فرودگاهی فرودگاه‌های استان توسط مدیرکل فرودگاه یزد، وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات حقوقی و تسریع در خصوص تملک ۵۰۰ هکتار از اراضی هم‌جوار فرودگاه بین‌المللی یزد به نام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را صادر کرد.

گفتنی است؛ با صدور سند این اراضی به نام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مساحت زمین‌های فرودگاه بین المللی یزد ۱۰۰۰ هکتار خواهد شد که زمینه توسعه فرودگاه در سنوات آتی را فراهم خواهد کرد.

در همین راستا، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل فرودگاه بین‌المللی یزد در راستای مستند سازی اراضی فرودگاه قدردانی کرد.