شناسهٔ خبر: 155817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد؛

۴ کیلومتر زیرسازی محدوده سه راهی سرنی_صوغان در حال انجام است

زیر سازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از محور فاریاب_ارزوئیه از اجرای عملیات احداث و زیر سازی ۴ کیلومتر از این محور در محدوده سه راهی سرنی_صوغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) مجتبی محمودی گفت: در محدوده سه راهی سرنی_صوغان ۴ کیلومتر از محور خاکی بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی و با همت و تلاش این اداره کل عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.

وی یادآور شد: عملیات احداث این محور از سال ۸۳ آغاز شده و طی ۱۸ سال تنها ۱۸ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است که خوشبختانه با سیاست‌های دولت سیزدهم و حمایت‌های استاندار محترم توانسته‌ایم در سال اول ۶ کیلومتر و در سال جاری با تکمیل عملیات فوق ۶ کیلومتر دیگر از این محور را احداث، آسفالت و به بهره برداری برسانیم.

فرماندار فاریاب نیز در این بازدید از اهمیت این پروژه برای توسعه و ارتقا اقتصاد منطقه سخن گفت و افزود: احداث محور فاریاب_زهمکان_سرنی_صوغان، شهرستان فاریاب را به شهرستان ارزوئیه متصل و از بن بست خارج می‌کند و سبب رشد اقتصادی مردم خواهد شد.

شایان‌ذکر است احداث پروژه مذکور در حال حاضر با فعالیت ۵ پیمانکار در حال انجام است و امیدواریم با تأمین به‌موقع منابع اعتباری بتوانیم این پروژه را که سال‌های زیادی به طول کشیده است در موقع مناسب به بهره‌برداری برسانیم.