شناسهٔ خبر: 156674 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مزایای عضویت در باشگاه مسافران وفادار "هما"

اسکای گیفت شرایط عضویت، مزیت ها و قابلیت های عضویت در «اسکای گیفت» (باشگاه مسافران وفادار) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و همچنین خدماتی که قرار است در آینده نزدیک مشمول اعضای این باشگاه شوند، تشریح شد.

حسام قربانعلی مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به معرفی ( sky gift) «اسکای گیفیت» یا همان باشگاه مسافران وفادار "هما " پرداخت و در این باره گفت: این باشگاه از سال ۱۳۸۳ به‌منظور ترغیب، ایجاد انگیزه و همچنین جلب رضایت مسافرین وفادار "هما " به منظور همراهی در سفر با "هما " به اقصی نقاط جهان از طریق پروازهای مستقیم و همچنین ارتباطی (connection) ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به شروط لازم برای عضویت در باشگاه مشتریان "هما " گفت: تمامی مسافرین بالای ۱۲ سال در مسیرهای بین المللی با مراجعه به سایت امکان ثبت نام دارند. اما شرایطی فرام شده است که به زودی عزیزان ۲ تا ۱۲ سال نیز از طریق درگاه Skykids مشمول خدمات این باشگاه می شوند.

مزیت ها و قابلیت های عضویت در اسکای گیفت

به گفته این مقام مسئول با عضویت در باشگاه مشتریان "هما " از مزیت‌ها و قابلیت‌های متعددی می‌توان بهره مند شد؛ به طور مثال در صورت ارتقا به سطح نقره‌ای مجاز به تحویل ۱۰ کیلو بار و در سطح طلایی ۲۰ کیلو بار مازاد بر بار درج شده در بلیت خواهند بود. همچنین امکان استفاده رایگان از سالن cip فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در پروازهای خروجی برای مسافران طلایی و نیز اولویت رزرو جا، تعیین صندلی و ترانسفر رایگان فرودگاهی در پروازهای ورودی برای این عزیزان مزیت این باشگاه است.  

مدیر روابط عمومی "هما" ادامه داد: مسافران محترم با افزایش امتیازات قابل خرج کسب شده از پروازهای گوناگون، مجاز به تهیه بلیت رایگان در مسیرهای خارجی هستند و در آینده‌ای نزدیک امکان خرید خدمات اعم از CIP، تاکسی و هرگونه خدمات قابل ارائه "هما "و همچنین امکانات برون سازمانی (شرکای تجاری) از محل اعتبار امتیازات قابل خرج خود، برای خود و عزیزان آن‌ها فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای استفاده از قابلیت ها، رتبه بندی و یا درجه بندی خاصی وجود دارد؟ گفت: بله، برای رسیدن به سطح نقره‌ای ۲۵ هزار و طلایی ۵۰ هزار امتیاز نیاز است.

پر پروازترین عضو اسکای گیفت هما

قربانعلی در پایان و با بیان اینکه «اسکای گیفیت» تا این لحظه ۷۰ هزار و ۹۸۹ عضو دارد گفت: پر پروازترین عضو باشگاه مشتریان "هما " در حال حاظر حدود ۲۴ پرواز در مسیر تهران به وین (پایتخت اتریش)، با دو پرواز درماه است 

شایان ذکر است با راه اندازی مجدد سایت skygift در مهر ماه سالجاری تعداد اعضای باشگاه افزایش یافته است.

گفتنی است؛ شرح کامل شرایط عضویت، خدمات سطوح (رنگ‌ها) و کارت‌ها در صفحه مخصوص مسافران وفادار "هما "در سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما "به نشانی iranair.com یا skygift.ir موجود است.