شناسهٔ خبر: 157689 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از دهه فجر انجام شد؛

اهدای ۱۶۶ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر

طرح جوانی جمعیت ۱۶۶ قرارداد واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید در جریان سفر روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ششمین روز از دهه مبارک فجر به شهرجدید امیرکبیر، ۱۶۶ قرارداد واگذاری زمین به خانواده های دارای جمعیت بالای ۳ فرزند(خوش جمعیت) اهدا شد.

در این راستا افرادی که متقاضی مساحتی بیشتر از بر ۲۰۰ مترمربع بودند ضمن پرداخت ما به التفاوت قیمت در نظر گرفته موفق به اخذ قرارداد خود شدند.

در ادامه این مراسم دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید نیز در ملاقات حضوری با متقاضیان به بررسی و رفع مشکلات موجود پرداختند.

گفتنی است در این مراسم همچنین قرارداد واگذاری ۱۹۹ قطعه زمین ساخت انفرادی مسکن در این شهرجدید به متقاضیان اهدا شد که به دنبال آن متقاضیان از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت سه ماه فرصت اخذ جواز و تا ۲ سال فرصت ساخت واحد مسکونی خود را دارند.