شناسهٔ خبر: 163581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی انجام شد:

نصب ۵ کیلومتر نیوجرسی در محور فیروز آباد_نورآباد شهرستان دلفان

نصب نیوجرسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: در راستای ایمن سازی محور فیروز آباد به نورآباد، ۵ کیلومتر نیوجرسی در این محور نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، روح الله زمانی به عملکرد شاخص اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: با تلاش ادارات ستادی و شهرستان، ۵ کیلومتر نیوجرسی در محور فیروز آباد به نورآباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نصب و محور ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: ایمن سازی تقاطع چواری ابتدای محور هرسین با نصب ۳۴ عدد چراغ روشنایی به طول ۱۷۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص این اداره است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان اضافه کرد: ۲۴ کیلومتر راه روستایی شهرستان دلفان در بخش های میربگ جنوبی و کاکاوند غربی زیرسازی شده است.

زمانی بیان کرد: ۱۲ کیلومتر از این زیر سازی در روستاهای شینه، سرمرنگ، گرکانه، خداوردی و فاضل آباد از بخش میربگ جنوبی با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال توسط پیمانکار انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان اضافه کرد: ۱۲کیلومتر دیگر به صورت امانی و توسط ماشین آلات راهداری در روستاهای دویسان میربگ جنوبی و مسیر گاومر به بوربور و شرف آباداز بخش کاکاوند غربی انجام شده است.