شناسهٔ خبر: 164988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ایمنی حمل و نقل تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،در این پیام آمده است: امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .... داشته و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به‌شمار می‌رود و قطعا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل دستیابی به توسعه همه‌جانبه و گسترش عدالت اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

بدون تردید نبض توسعه اقتصادی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می‌تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، تلاش برای ارائه خدمات مناسب تر به مردم شریف ایران اسلامی است.

اینجانب ، هفتم اردیبهشت ماه ، روز ملی ایمنی حمل و نقل را به همه خدمتگزاران حوزه ایمنی حمل و نقل خاصه دست اندرکاران ایمنی حمل و نقل جاده ای تبریک می گویم. بی شک رسیدن به توسعه پایدار در گرو همکاری و مساعی همه عزیزان زحمت کش حمل و نقل می باشد.

به امید روزی که در تمامی حوزه های حمل و نقل مخاطرات و اشتباهات کمتر باشد و آموزشهای لازم در این زمینه به صورت فراگیر انجام شده تا شاهد کاهش روز افزون تصادفات و افزایش ایمنی باشیم.