شناسهٔ خبر: 165927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح بهسازی محور روستایی چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر در زنجانرود عملیاتی شد

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زنجانرود از اجرای بهسازی محور روستایی چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بخش زنجانرود اظهار کرد: فاز نخست محور روستایی چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر آغاز شده است.

وی با اشاره به هزینه اجرای این عملیات خاطرنشان کرد: بهسازی محور فوق با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا پایان مهرماه سال جاری تکمیل و آماده اجرای روکش آسفالتی می‌شود.

زارعی در خصوص مشخصات فنی اجرایی پروژه، گفت: جهت انجام این طرح، تأمین عرض مورد نیاز در مقاطعی از محور، تامین شیب در قوس‌های قائم، تکمیل و احداث دیوار برگشتی (دستک) آبروهای موجود، تیغ‌زنی و کمپکت لایه ساب گرید و پخش لایه ساب بیس مسیر اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان زنجانرود در بخش دیگری از این خبر به اهداف اجرایی طرح اشاره و تصریح کرد: از اهم اهداف اجرایی این طرح می‌توان به ارتقا سطح سرویس، افزایش ضریب ایمنی تردد در این محور روستایی، افزایش رضایتمندی اهالی روستا و دسترسی به محور نیک‌پی ماه‌نشان اشاره کرد.