شناسهٔ خبر: 166011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

تخصیص ۲۰ پلاک مسکونی به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در رضوانشهر

سعید کاشفی- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در فاز اول تأمین زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رضوانشهر، ۲۰ پلاک مسکونی به حائزین شرایط تخصیص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رضوانشهر، در فاز اول، تأمین و تخصیص زمین معادل ۲۰ پلاک مسکونی برای متقاضیان این شهر و برخی متقاضیان ساکن در روستاهای بخش مرکزی صورت گرفته است.  

وی با بیان اینکه ۱۴ متقاضی در شهر رضوانشهر مشمول طرح مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شده اند اضافه کرد: از این تعداد ۱۱ خانواده تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۳ خانوار هم دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال هستند.  

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون، خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.  

وی در خصوص وضعیت اجرای این قانون در شهرستان تیران و کرون بیان کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۳۲۸ خانواده که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۶۵ خانوار دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال ثبت نام کرده اند.  

کاشفی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و پالایش‌های به عمل آمده از این تعداد در مجموع بیش از ۳۹۰ خانوار تأیید نهایی شده اند.