شناسهٔ خبر: 166438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از باند دوم محور دولت آباد-تربت حیدریه

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با همراهی نماینده مردم شریف شهرستان های  تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زاوه از باند دوم محور دولت آباد-تربت حیدریه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با همراهی محسن زنگنه نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و محمد وفایی نژاد فرماندار شهرستان زاوه از باند دوم محور دولت آباد-تربت حیدریه بازدید و در محل کارگاه تشکیل جلسه داد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این بازدید گفت: ۱۰ کیلومتر باند دوم محور دولت آباد-تربت حیدریه به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده است که با توجه به پرتردد بودن این محور، با بهره‌برداری از آن شاهد کاهش قابل توجه حجم سنگین بار ترافیکی و جلوگیری از تصادفات خواهیم بود.

داعی اظهار داشت: انجام عملیات خاکی، احداث ابنیه فنی و همچنین اجرای آسفالت و تکمیل ایمنی محور شامل نصب گاردریل و هندریل، تابلو و علائم و خط کشی در فازهای مختلف در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه گفت: احداث باند دوم محور دولت آباد-تربت حیدریه، یکی از بزرگ‌ترین پروژه های فعلی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به لحاظ حجم کاری و ریالی به حساب می‌آید.

رییس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: هر ساله در پاییز که فصل برداشت زعفران در شهرستان‌های زاوه و تربت حیدریه به عنوان  قطب‌های تولید زعفران کشور است، بار ترافیکی در جاده تربت حیدریه-زاوه افزایش می‌یابد.

داعی تاکید کرد: جاده تربت حیدریه-زاوه حلقه اتصال چهار شهرستان مهم شامل تربت حیدریه، زاوه، باخرز و تربت جام و حتی زاوه به فریمان محسوب می‌شود که همین امر نشان‌دهنده اهمیت اجرای این پروژه است.