شناسهٔ خبر: 166444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر خبر داد؛

تایید نهایی بیش از ۲۹۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در شهرستان فریدونشهر

گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر گفت: تا کنون بیش از ۲۹۰ متقاضی جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان فریدونشهر تایید نهایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علی گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در خصوص آخرین وضعیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان فریدونشهر برای شهرهای برف انبار و فریدونشهر در مجموع تعداد ۵۸۰ نفر برای طرح جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال اقدام به ثبت نام کردند.
 
وی افزود: از این تعداد، بیش از ۴۰۰ نفر از خانوارهایی که ثبت نام کردند تاریخ تولد فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) بود و مابقی خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر بیان کرد: پس از بررسی و پالایش‌های لازم در مجموع از متقاضیان ثبت نامی تا کنون افزون بر ۲۹۰ خانوار تایید نهایی شدند که از این تعداد بیش از ۲۵۰ نفر مربوط به فریدونشهر و مابقی متقاضیان تایید نهایی شده شهر برف انبار است.
 
وی خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
 
گلشاهی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می‌یابد.
 
وی گفت: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.