شناسهٔ خبر: 166445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

تخصیص زمین به بیش از ۱۰۰ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در شهرستان تیران و کرون

سعید کاشفی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اختصاص زمین به افزون بر ۱۰۰ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می یابد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.  

وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان بیان کرد: در شهرستان تیران و کرون برای شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران در مجموع بیش از ۵۴۰ نفر برای طرح جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال اقدام به ثبت نام کردند.  

کاشفی افزود: تمامی این متقاضیان ثبت نامی پس از بررسی و پالایش لازم حائز شرایط بودند و تایید نهایی شدند که این متقاضیان شامل خانوارهایی که تاریخ تولد فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون عنوان کرد: تا کنون برای ساخت بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، زمین تامین شده و این اراضی به متقاضیان تخصیص داده شده است.