شناسهٔ خبر: 166584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️طی فروردین ماه سال‌جاری انجام شد؛

️ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسائل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی، بیش از ۲ میلیون تردد توسط وسائل نقلیه سنگین و ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد توسط وسائل نقلیه سبک انجام شده که تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به سال گذشته افزایش ۴ درصدی داشته است.

کهریزی بیشترین تردد را مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با ۹۱۲ هزار تردد و کمترین تردد را مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با ۸ هزار تردد اعلام کرد.  

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد تردد ورودی وسائل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک میلیون و ۳۵۲ هزار و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه یک میلیون و ۴۸۰ هزار بوده است.  

وی تصریح کرد: تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه از استان ۹ درصد در ایام فروردین ماه سال‌جاری افزایش داشته است.  

کهریزی در پایان افزود: ۵۲ سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، ۹۶ دستگاه ترددشمار، ۶ دستگاه تابلو پیام متغیر و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بصورت شبانه روزی فعال و ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم می کنند.